-
Як народилась ідея заснувати бренд? Хто є головним натхненником бренду?
Досвід у продажу туристичного спорядження досить великий. У рітейлі з 1999 року. Перший магазин відкрили 2001 року у Дніпрі. Представництво перших брендів розпочали з 2003 року.
Перша спроба самостійно виробляти спорядження в Україні у 1998 – 2000 рік. Невеликий цех з пошиття спальних мішків, рюкзаків, страхових систем для туристів та скелелазів. Закрили через відсутність сучасних технологій, сучасних матеріалів та входом на Український ринок іноземних брендів, з якими ми не могли конкурувати за всіма параметрами.
Під час пандемії 2021 року побачили можливість застосувати свої знання та досвід у розвиток власного Українського бренду Base Camp. Ми з командою побачили, що не вистачає ринку та написали стратегію розвитку на найближчі 3 роки.
Генератор стартової ідеї – я. Команда це крута фокус група і люди, які роблять рутинну роботу після спільного прийняття рішення щодо стратегії.
-
В чому філософія, місія та цінності бренду?
Філософія бренду Base Camp криється у назві – базовий табір. Наша мета виробляти різноманітне спорядження для кемпінгу та відпочинку на природі. Забезпечити нашого покупця надійним спорядженням, комфортом під час подорожі, захистом туриста від усіх несподіваних ситуацій під час подорожі завдяки якісному спорядженню.
Вся команда яка працює над брендом – це мандрівники. Вони постійно тестують безліч зразків ще на стадії розробки. І ми знаємо, що потрібно людині на привалі, в кемпінгу чи поході будь-якої складності. Подорож це позитивні емоції і вони не повинні затьмарюватися через спорядження.
Концепт бренду – все, що тобі необхідно в поході та кемпінгу.
-
З яких товарів почали?
Було обрано два перші напрямки – туристичні килимки та кемпінгові меблі.
Через півроку розпочали вивчення та розробку стратегії із запуску власного виробництва.
На даний момент працюємо у двох напрямках – лінійка товару власного виробництва та товари, які робляться під нашою торговою маркою. І окремо опрацьовуємо нові товари у нових категоріях.
-
Де розміщуються основні виробничі потужності?
Дніпро.
-
Завод з сухого палива. Дуже амбітно. Чи не боїтесь вкладати кошти в період війни, коли Дніпро знаходиться за 200 км до лінії фронту?
Завод це гучна назва! Ми запустили обладнання для виробництва таблеток сухого палива та його упаковку. Найближчим часом розширюємо лінійку в асортименті сухе пальне.
Ризик, пов'язаний з війною, є і він великий. Для бізнесу, який працює і розвивається у воєнний час, головне витримати всі випробування, вчасно перебудуватися, шукати нові можливості та ринки збуту.
Дніпро ще з 2014 року знаходиться за 200 кілометрів від лінії зіткнення. Людина звикає до реалій і після усвідомлення продовжує жити та працювати.
-
Які позиції є найбільш затребуваними в Україні зараз? На що робите ставку?
Нині розпочинається весняно-літній сезон. Незважаючи на військові дії, всі мріють змінити обстановку хоч на час і виїхати на природу, річку або в гори. Це допомагає перезавантажитись і продовжувати працювати на перемогу.
-
Є досить сильні конкуренти у категорії «Засоби по догляду за одягом». Зокрема, Nikwax, Toko. Як плануєте конкурувати з ними?
Саме наявність таких світових брендів на аутдор ринку як Nikwax, Toko, Granges і підштовхнуло на створення власної лінійки високоякісних засобів для прання одягу та спорядження. Я вимогливо ставлюся до свого спорядження і раніше прав свою термобілизну, мембрану, фліс тільки фірмовими засобами.
Але як покупець вважаю, що засоби якими ми перемо повинні бути доступні за ціною.
Вивчивши в лабораторії все, що представлено в туристичних магазинах разом із моїм другом прийшли до висновків:
- Ми це можемо робити в Україні.
- Ми можемо покращити кожен спеціальний засіб на порядок без збільшення ціни для роздрібного покупця.
- Ми можемо гарантувати постійну високу якість у кожній партії.
Після чотирьох місяців тестування вийшов готовий продукт на прилавках туристичних магазинів.
Наше позиціонування засобів для догляду за одягом – це висока якість за справедливої ціни. Якісне прання та догляд за речами не повинно бути дорогим.
-
Цією весною з’явилась нова категорія - Репеленти та засоби захисту від комах. Там є досить специфічна речовина. Ви виробляєте їх в Україні?
Так, це одна з категорій, яка необхідна для комфортного перебування на відкритому повітрі в лісі або біля річки. Ця категорія у нас другий сезон і зарекомендувала себе дуже добре.
Ми виробляємо репеленти в Англії на заводі, який робить їх давно і добре. Основні замовники цього заводу армії НАТО. Вибрали ми його невипадково! Ми впевнені в якості матеріалів та правильно підібраному складі. Усі склади багаторазово випробувані у суворих умовах війни, де спорядження має бути безкомпромісним.
Ми готові виготовляти репеленти в Україні. Працюємо над цим питанням. Думаю до літа перші два нові продукти вже будуть вироблятися у нас в країні.
-
Вже видно, що товарна лінійка Base Camp різноманітна і видно потенціал до посту в інших категоріях. Скільки людей в команді працює над брендом?
Безпосередньо над ідеєю та концептом працює 4 людей. Існує бізнес-план розвитку для кожної категорії на 3 роки вперед.
-
Які основні етапи розробки продукту? Від ідеї до фінального виходу продукції з конвеєра.
У розробці продуктів беруть участь усі члени команди, співробітники магазинів, волонтери, блогери, мандрівники тощо. Велика кількість людей робить свій внесок на етапі ідей та тестування. Це понад 50 осіб.
Коли ідея готова, включаються маркетологи, дизайнери, менеджери з продажу та продавці.
Співробітник, який контактує з виробництвом та постачанням
Команда, яка стоїть на верстаті, команда логістики.
Багато ідей лежать лежить на поверхні, наприклад популярні товари в окремих категоріях. Їх ми намагаємося доопрацювати, зробити сучасними.
Є товари, які ще в далекому минулому хотів виробляти. За сучасних технологій можна реалізувати свої ідеї.
Є категорії або окремі товари, які не привозилися і не вироблялися в нашій країні. Тут включається творчість та фантазія. Це найтриваліший і найцікавіший процес.
Важливий етап це дизайн, упаковка та позиціонування на ринку.
Вибір хто і де вироблятиме продукцію. Відбір продавців та тестування зразків.
Логістика.
Визначитись, хто і як продаватиме бренд. Навчання продавців.
-
Ваші плани на майбутнє. Розкажіть про них трохи.
Завдання працювати відповідно до стратегії розвитку бренду.
З найближчих планів:
- Запустити нове обладнання для нових артикулів у категорії сухе пальне, засоби для розпалювання
- Лінійка кострового приладдя (лопати, сокири)
- Лінійка інструментів, мультитулів
- Лінійка хімічних грілок для рук та тіла
- Категорія газових пальників та балонів